Translate

Zdjęcia promocyjne lalek Clawdeen i Cleo 'First Day of School'

Witajcie

Pod koniec lipca prezentowałem wam spis lalek, które są zapowiedziane na jesień i zimę 2016. Wśród nich znalazły się lalki Signature Look Core, czyli drugi wave serii 'First Day of School', lub jak kto woli 'How Do You Boo?'. Dziś w sieci pojawiły się oficjalne zdjęcia promocyjne Cleo i Clawdeen.


Przypomnę, że do serii należy jeszcze Lagoona, ale jej zdjęcia nie ukazano.
Właściwie, nie mam co oceniać tych dwóch upiorek, gdyż ich wizerunek znamy już od kilku miesięcy. Wszystko dlatego, że pojawiały się na zdjęciach mattel'a udostępnianych przez social media MH. Obie lalki nie straciły na zdjęciach promocyjnych. Cleo prezentuje się bardzo dobrze, podoba mi się jej nowy look. Clawdeen natomiast z każdym kolejnym zdjęciem wydaje mi się niedopracowana. Chodzi mi o to, że czegoś brakuje jej stylizacji. Nie ma w niej nic zaskakującego, czegoś w drapieżnym stylu wilkołaczki. Myślę, że złoty pasek i wzory na kurtce wiele by zmieniły. 
Przy okazji możemy zobaczyć też pierwszy raz torebki upiorek Po raz kolejny znacznie bardziej wolę Cleo, której dodatek ma trójkątny pasujący kształt. Clawdeen po raz kolejny wypada biednie. Zastanawia mnie, jak ona ją trzyma na tym zdjęciu.

Co sądzicie o zdjęciach obu lalek? Zamierzacie je kupić?


Komentarze