Translate

Super-plastry opatrunkowe SHG

Witajcie.

Przeglądając portale informacyjne dotyczące DC Super Hero Girls, natknąłem się na zdjęcie paczki. Zważywszy na to, że skojarzyłem sobie takie kartony z zestawami książek albo lalek, ogromne było moje zdziwienie, gdy przeczytałem, że to opakowanie pełne plastrów opatrunkowych SHG!

 

Według opisu, w pudełku znajdziemy 100 plastrów o wymiarach 2 cm na 7,5 cm (w przybliżeniu).
Na czym w takim razie polega ich fenomen? Otóż na tym, że wszystkie opatrunki mają posiadać nadruki z postaciami SHG, a dokładniej z: Wonder, Supergirl, Batgirl i Harley. Nie wiem, czy możemy wierzyć na słowo, bo zdjęć samych plastrów nie udostępniono, a szkoda! Ja uważam, że dla fanów i fanek jest to genialne rozwiązanie. Oczywiście, można sobie pomyśleć, że absurdem jest produkcja nalepek na rany, ale właśnie drobne zadrapania, czy też okaleczenia są częste u małych dzieci, które uwielbiają tego typu plasterki. Muszę przyznać, że sam wolałbym mieć na skórze kolorowe naklejki z ulubionymi postaciami niż te smętne beżowe opatrunki.

Co sądzicie o pomyśle na plastry opatrunkowe? Nie uważacie, że to przesada?


Komentarze

  1. Czemu nie pisałeś o bańkach mydlanych z MH po reboocie i nowych przebraniach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisał o przebraniach.. Chyba że są jakieś nowe. :o O bańkach też jak dobrze kojarzę.
      Jak dla mnie Mat z każdą nowinka jest na bieżąco i o wszystkim odrazu pisze. :) Nie zapominając jak był na bieżąco z SSCN, a bloga pisze sam, pełen szacunek! :D


      -zeldina

      Usuń
    2. Są nowe z MH po reboocie

      Usuń
    3. A o bańkach pisali tylko:
      http://my-monsterhigh.blogspot.com/2016/06/zbior-nowinkowy.html

      Usuń
    4. Jeeeny, co wy XDD Dziękuję Zeldina za ogromne wsparcie, kc kc :33

      Rozumiem, Janet, że się ze mnie nabijasz? xD Wyobraź sobie, że nie napisałem o plastrach, bo takowych nie znalazłem, nie jestem w stanie znaleźć wszystkiego. Podobnie było z bańkami, znalazłem je na MMH, ale nie odnalazłem źródła z jakiego zdjęcie było wzięte, a uznałem, że to trochę nieuczciwie zabierać zdjęcia koleżance z bloggera. Zresztą, skoro ominąłem T Y L K O dwie nowinki... to nie mam sobie nic do zarzucenia. Poza tym, co to za reklama bloga? xD

      Usuń
    5. Spoko. Śledzę cie od początku pisania tego bloga i naprawdę kawał dobrej roboty odwalasz :D powodzenia :D xoxo

      Dwie nowinki. Nie ma co się rozpisywać o takich rzeczach :)

      -zeldina

      Usuń

Prześlij komentarz