Translate

Lalka Jackie Frost?

Witajcie

Na jednej z facebook'owych grup o Ever After High, po premierze filmu Epic Winter stworzyła się pewna dysksuja o animacji. Nagle zeszliśmy na temat lalek związanych z filmem i przypomniało mi się pewne zdjęcie opublikowane w internecie już stosunkowo dawno. 
Chodzi tu o bardzo mało wiarygodne zdjęcie lalki Jackie Frost - antagonistki z EW


 Pewnie od razu pomyślicie, że jest to robota fana albo jakaś podróbka. Ja też tak na początku pomyślałem. Jednak po premierze filmu odrobinę zmieniłem zdanie. Wszystko dlatego, że powyższe zdjęcie zostało opublikowane znacznie wcześniej przed premierą EW, a jej strój jest bardzo podobny do tego, który ma Jackie w filmie, a nie był on dokładnie pokazany w trailerze. 
Myślę, że to zdjęcie może okazać się prototypem nowej lalki. Jednak nie chodzi mi tu o taki prototyp, który znajdzie się później w ostatecznej wersji w sklepie. Bardziej jest to pomysł, który ze względu na brak atrakcyjności może zostać odrzucony. W sumie, chciałbym bardzo zobaczyć lalkę Jackie Frost, a przy okazji lalkę Northwinda. Ta wyżej nie zachwyca. Są drobne różnice między prototypem a wersją odcinkową. Najbardziej rzuca się w oczy kolor włosów, który powinien być biały. Nie widać też, czy na zdjęciu jest charakterystyczna długa czapka. Góra stroju bardzo przypomina tę Crystal. Zamiast całych spodni, lalka ma krótką spódniczkę. Z drugiej strony, za autentycznością może stać fakt, że nie widzieliśmy wcześniej jej butów, które są identyczne jak w serialu.

Co sądzicie o tej lalce? Myślicie, że możemy się spodziewać lalki Jackie Frost?


Komentarze