Translate

Nowa wielka lalka 'Voltageous Ghoul Friend'

Witajcie

Wakacje 2015 roku w Monster High przyniosły kilka nowości. Między innymi pierwsze lalki 'Volategous Ghoul Friend', które zrewolucjonizowały odrobinę dorobek Mattela. Chodziło głównie o to, że lalki miały 27 cali, czyli prawie 80 centymetrów! Okazuje się, że twórcy nie rezygnują z pomysłu i wyprodukowali nową propozycję.

http://65.media.tumblr.com/0ee52cd11096536b29f86103ec5de788/tumblr_obybk1nMus1vz0mmfo1_1280.jpg 
 http://66.media.tumblr.com/4cb7fda892ba5aefd815752514ca31ab/tumblr_obybk1nMus1vz0mmfo2_1280.jpg

Nowa lalka ma nowy ubiór, a przy okazji sporą ilość akcesoriów typu: opaska z uszami, okulary, maska, ozdoby na łydki. Dodatkowe funkcje to standardowa możliwość zmiany oczy, ale nowością jest długopis, którym można tworzyć tatuaże i różne rysunki na całym ciele.
Muszę przyznać, że sam wygląd mile mnie zaskoczył. Jej sukienka ogromnie mi się spodobała. Żałuję, że nie wystąpi w niej jakaś dobrze znana postać mniejszych rozmiarów. Sądziłem, że użyta przy niej będzie lepsza artykulacja, a najwyraźniej od samego początku Mattel używał standardowych stawów do gigantycznych lalek.

Podoba się wam lalka? Lubicie gigantyczne lalki?

 

Komentarze

  1. Ma uroczą twarzyczkę <3
    Narzekasz? Przynajmniej nie ma nic odlane! XD

    -zeldina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emm, a czy ona ma artykulację w nogach? XD Tak teraz dziwnie mi to wygląda ._. Poza tym, coś z szablonem na blogu mi się zrobiło, meh. Po prostu musiałem się tym pochwalić. xD

      Usuń
    2. Zdaję sobie sprawę. :D Ironia losu, zobaczyłem Skelite, nową gigantkę i Peri & Pearl dopiero po tym jak opublikowałem posta... Wybaczycie? ;3

      Usuń
    3. No nie wiem nie wiem xD

      -zeldina

      Usuń
    4. Edytuj post/nadrób to zastanowię się xD + nowe trademarki mattela

      Usuń

Prześlij komentarz