Translate

'Franken-Ivy' - nowy odcinek SHG

Witajcie

Wczoraj, czyli 9 sierpnia miała miejsce internetowa premiera filmu SHG: 'Hero of the Year'.
Podejrzewam, że z tej okazji twórcy dodali nowy odcinek drugiego sezonu. Zaskoczyło mnie to niezmiernie, gdyż odcinek nie pojawił się tak jak zawsze w czwartek, a w dodatku nie jest filmikiem z serii 'Hero of the Month', tak jak to według szablonu powinno być.
Wróciwszy, odcinek nosi tytuł 'Franken-Ivy'


Opis: Poison Ivy's new plant is growing faster than anyone expected. Can the DC Super Hero Girls stop it from taking over Metropolis?
 Tłumaczenie: Nowa roślinka Poison Ivy rośnie szybciej niż ktokolwiek mógłby się spodziewać. Czy Super Hero Girls są w stanie powstrzymać ją przed zniszczeniem Metropolis?

Ach, często to powtarzam, ale ja po prostu uwielbiam odcinki z fabułą.
W tym, główną rolę odgrywa Poison z jej zmutowaną roślinką-pieskiem. Już na początku pokazują dziewczynę jako szalonego naukowca eksperymentującego w swoim laboratorium. Bardzo ciekawie uchwycili tu inspirację historią Frankensteina. Ivy nawet nazwała swojego pupila Frankie, z ukłonami do Frankie z MH. :D Po czasie, mały przyjaciel zaczyna sprawiać problemy, atakując Starfire i Steve'a Trevora za nic. Posion nadal utrzymuje, że roślinka nie jest niebezpieczna. Aż w końcu przerośnięta Frankie zaczyna rujnować miasto. Na szczęście na ratunek przychodzą superbohaterki, a Katana swoim ostrzem przywraca monstrum swój naturalny rozmiar.

Oglądaliście odcinek? Co o nim sądzicie?


Komentarze

  1. '' Wczoraj, czyli 9 września miała.. (...) '' o kurcze chyba zapomniałam iść do szkoły skoro mamy już 9 września xD

    -zeldina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, co ja napisałem XDDD W sumie, 9 września to piątek, dłuższy weekend sobie zrobiłaś :3 xD

      Usuń
    2. Coś często mi się to zdarza xD

      -zeldina

      Usuń
    3. Cśś, ja nikomu nie powiem xD

      Usuń

Prześlij komentarz