Translate

Filmik promujący 'Magical Castle 2 in 1'

Witajcie

Ostatnio twórcy polubili kręcenie filmików ze swoimi zestawami na żywo podczas zabawy.
Ostatnio oglądaliśmy Sparkalizer, teraz przyszła pora na 'Magical Castle 2 in 1', czyli nowy playset szkoły Ever After High.


Zamek prezentują dwie małe dziewczynki w wieku 7-10 lat. W trakcie ich zabawy odkrywają mnóstwo możliwości zestawu. Pokazują, jak można zmieniać cztery główne pomieszczenia. Potem bawią sie mebelkami, które można zmieniać w zależności od pomieszczenia. Bardzo zaskoczył mnie fakt, że toaletka z lusterkiem, po obróceniu blatu jest bufetem w stołówce! A już kompletnie oszołomił mnie system zmiany krzesełka w... toaletę! Kreatywności nie brakuje. 
Myślę, że filmiki, które prezentują możliwości zestawów są bardzo praktyczne. Zawsze jest tak, że jeśli lalka lub playset mają jakiś mechaniczny system, to nie mam pojęcia jak działa i jestem tego bardzo ciekawy. Takie prezentacje studzą moją ciekawość i są sprawiają, że fani nie kupują zestawów bez wiedzy o jego możliwościach. Wolałbym jednak, aby takie twory nie miały zastąpić nowych odcinków, których już od dawna wszyscy oczekują.

Co sądzicie o zamku EAH? Podoba się wam pomysł na filmik


Komentarze