Translate

Nowe znaki towarowe = nowi członkowie rodzin?

Witajcie

Ostatnio Mattel zatwierdza sporo nowych znaków towarowych. Zwiastuje to oczywiście nowości, ale te które pojawiły się w sieci, zaczynają niepokoić fanów. 
Fani znaleźli masę imion nowych postaci w zestawieniu ze znanymi nazwiskami, co jednoznacznie oznacza nowych członków rodziny.
Może na początek znaki towarowe, które były już prezentowane na blogu >w tym poście<, ale dla przypomnienia:

 BARKER WOLF
lalki, ubrania dla lalek, akcesoria dla lalek
zatwierdzony: 28 lipca

PAWLA WOLF
lalki, ubrania dla lalek, akcesoria dla lalek
zatwierdzony: 28 lipca

EBBIE BLUE
lalki, ubrania dla lalek, akcesoria dla lalek
zatwierdzony: 28 lipca

Teraz nowe hasła, w tym członkowie rodzin Blue, Wolf i De Nile

KELPIE BLUE
lalki, ubrania dla lalek, akcesoria dla lalek
zatwierdzony: 10 sierpnia

 WEREDITH WOLF
lalki, ubrania dla lalek, akcesoria dla lalek
zatwierdzony: 10 sierpnia
DEDYET DE NILE
lalki, ubrania dla lalek, akcesoria dla lalek
zatwierdzony: 10 sierpnia 
 
LUX DE NILE
lalki, ubrania dla lalek, akcesoria dla lalek
zatwierdzony: 10 sierpnia 

SANDY DE NILE
lalki, ubrania dla lalek, akcesoria dla lalek
zatwierdzony: 10 sierpnia 

PHARRAH DE NILE
lalki, ubrania dla lalek, akcesoria dla lalek
zatwierdzony: 10 sierpnia  
Począwszy od Kelpie Blue - oczywistym jest, że mowa tu o siostrze Lagoony, która wystąpiła w filmie 'Great Scarrier Reef'. Obawiam sie, że reboot może ją odrobinę zmienić, ale cieszę się, że ją pozostawili.
Drugie imię, Weredith Wolf, zdecydowanie przywodzi mi na myśl mamę klanu Wolf. To imię bardzo mi do niej pasuje, a uważam, że wśród większości tych imion są ukryci rodzice.
Następne są cztery nazwiska de Nile. Dedyet również jak poprzedniczka kojarzy mi się z mamą Cleo. W sumie, potwierdzone zostało, że jedno z imion należy właśnie do matki de Nile, więc strzelam, że to Dedyet. Następny jest Lux. To imię już pojawiło się w historii Monster High. Tak właśnie nazywała się mama Setha Ptolemy z filmu 'Boo York, Boo York'. Mam nadzieję, że to jakaś ciocia, bo nowego rodzeństwa nie zniosę. A skoro już o rodzeństwie, Sandy i Pharrah mogą najwyraźniej zastąpić Neferę. O mój stworze! Mam nadzieję, że to tylko jakieś dalekie kuzynki, które nie będą brały czynnego udziału w fabule.
Jeśli chodzi o ich lalki, to się odrobinę uspokoiłem, bo zdałem sobie sprawę, że to tylko znaki towarowe dla postaci! Oznacza to, że powstanie ich lalek nie jest pewne. I dobrze. Nie chcę widzieć tylu nowych członków rodziny, w szczególności, że rodzeństwa ze starej fabuły nie mają sobie nic do zarzucenia.

Poza tymi wszystkimi rodzinnymi imionami i nazwiskami, pojawił się jeszcze jeden znak towarowy, który najpewniej należy do serii EAH, ale równie dobrze, może pojawić się w MH

KING OF THE CRYSTAL CAVE
lalki, ubranka dla lalek, akcesoria dla lalek
zatwierdzony: 29 lipca

Jestem odrobinę skołowany, gdyż nazwa brzmi jakby miała pojawić się nowa postać, po prostu król kryształowej komnaty. Wiele to nie mówi, natomiast przywodzi mi na myśl dużo myśli. Może być to zwykła postać z tła, lub materiał na nowy film EAH! Jest nawet cień szansy, że to nazwa serii, ale to raczej mało prawdopodobne. :D

Co sądzicie o znakach towarowych dla nowych członków rodziny? Podoba wam się pomysł na pokazanie tak dużej ilości krewnych? Co sądzicie o znaku towarowym dla EAH?


Komentarze

  1. https://en.wikipedia.org/wiki/The_Crystal_Cave
    Merlina mogą też w Barbie zrobić bo już był Dziadek do orzechów,Jezioro łabędzie,3 muszkieterów,Roszpunka,Opowieść wigilijna,Książę i żebrak,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może, może... Nie chciałem wspominać o Barbie, bo się średnio znam xD

      Usuń
    2. Ja trochę znam się xD Widziałam dosłownie wszystkie filmy.

      Usuń

Prześlij komentarz