Translate

Kolejne zapewnienia Mattela o powrocie Ghoulii

Witajcie

Niedawno pokazywałem wam dwa komentarze, które Monster High dodało na swoim instagramie.
Zapewniano w nich o powrocie Spectry i Ghoulii do serii w najbliższym czasie. Wczoraj znowu sytuacja się powtózyła, lecz twórcy tym razem odpowiedzieli na komentarz fance na swoim fanpage'u. 


Monster High disuje fankę, która wymownie w komentarzu pisze o braku Ghoulii w MH. 
Odpowiadają jej: 'Mamy bardzo ekscytujący moment zaplanowany dla Ghoulii w następnym roku! ♥'.
To już kolejna bezpośrednia wiadomość, w której twórcy wspominają o niespodziance związanej z Ghoulią. Jeszcze wsześniej zastanawiałem się, kiedy w końcu doczekamy się tej 'niespodzianki', bo słowa nie miały i nie mają pokrycia. Jednak fakt, że planują to na 2017 rok, uspokoił mnie. Jeśli coraz częściej Monster High potwierdza nam powrót, tym coraz bardziej ja optymistycznie do niego podchodzę. Pozostaje tylko pytanie, co to za niespodzianki. Myślę, że ten moment, może nas bardzo rozczarować i być tylko na jeden raz.

Co sądzicie o wypowiedzi Mattela? Czekacie powrotu Ghoulii?


Komentarze

  1. Może mało co lubię tą postać no ale brakuje mi jej jednak.

    -zeldina

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz