Translate

Pisoenki z filmu 'Welcome to Monster High'

Witajcie

Premiera filmu 'Welcome to Monster High' coraz bliżej. Tak się składa, że muzyka do filmu jest już dostępna do kupienia w sieci. Pewien fan, który najwyraźniej już ją kupił, udostępnił ja większemu gronu na portalu youtube.

'We're the Monstars'


Pierwsza piosenk, 'We're the Monstars' jest zdecydowanie bardziej chwytliwa. Wykonali świetną popową, wyrywającą z siedzeń melodię. W dodatku ta maniera śpiewania, szczególnie we fragmencie przy refrenie. Myślę, że gdyby zaśpiewała ją jakaś gwiazda byłby międzynarodowym hitem. Piosenka ma w sobie to coś, co sprawia, że chcesz jej słuchać w kółko.

'Better Together'


Druga propozycja, 'Better Together', jest nam znana, chociażby dlatego, że pojawiła się w oficjalnym trailerze filmu. Piosenka także mi się podoba. Ma w sobie rytm, szczególnie ciekawy refren, ale mnie osobiście nie porwała tak mocno jak poprzednia. Może dlatego, że jest bardziej oklepana. Szczególnie nudziła mnie podczas zwrotek. Odniosłem wrażenie, że melodie słyszałem już wiele razy wcześniej. 

Co sądzicie o piosenkach do filmu 'Welcome to Monster High'? Która podoba wam się bardziej?


Komentarze