Translate

Eksluzywny fragment 'Hero of the Year'

Witajcie

Od premiery internetowej filmu 'Hero of the Year' minęły już dwa tygodnie. Jednak nie zapominajmy, że 23 sierpnia, czyli wczoraj była data wydania animacji w wersji fizycznej na DVD.
Z tej okazji oficjalny kanał SHG na youtube pokazał dziesięciominutowy ekskluzywny fragment filmu.


Tak się składa, że zaprezentowano nam sam początek filmu, dlatego osoby, które nie miały jeszcze okazji zobaczyć całego filmu, mogą sprawdzić, o co w nim tak naprawdę chodzi. Ja, całe szczęście, film mam już za sobą, ale nie zaszkodziło mi obejrzenie tego klipu jeszcze raz. :D
Zdecydowanie w tym fragmencie najbardziej mi się podobało intro, które specjalnie przygotowano dla dłuższej animacji. Cieszę się również, że pokazano pokoje niektórych postaci. Ale film pokochałem głównie za akcję, której w filmach bliźniaczych serii tak bardzo mi brakowało!

Co sądzicie o fragmencie? Oglądaliście już film?


Komentarze