Translate

Zmiany w bio

Hello, It's me!
Zapewne większość z was wie, że w bio postaci na anglojęzycznej stronie monster high zaszło parę zmian min. wiek Cleo, Frankie i Draculaury. Nathaniel miał jakieś problemy z włączeniem tych stron więc poprosił mnie bym ja się tym zajął.  Niechętnie się zgodziłem ponieważ mój angielski nie jest dobry i wiem, że włączenie oryginalnej strony MH jest trudne (przynajmniej u mnie). Wpisuje monsterhigh.com i wyskakuje mi polska strona. Usuwam to pl i tak mi wyskakuje polska strona! W końcu udało mi się przechytrzyć tą wiedźmowatą przeglądarkę. Więc dokładnie sprawdzimy co się w tych bio powaliło (delikatniej mówiąc) za pomocą tabelki którą zrobiłem sam. 

Upiorki:
Stara wersja bio (pl):
Nowa wersja bio (ang):
Draculaura
-wiek: 1600
-wiek: 1599
-przyjaciele: Frankie, Clawdeen i Clawd
-przyjaciele: Frankie, Clawdeen, Clawd, Lagoona, Catty, Catrine
Frankie
-wiek: ile to już dni?

-wiek :115 dni ale niektóre moje części mnie są starsze niż inne
-zabójczy styl: Moje przyjaciółki mówią, że mam idealną figurę modelki. Nie do końca wiem, co to ma oznaczać, ale zabrały mnie na zakupy po  absolutnie zabójcze ciuchy.
-zabójczy styl: Kocham moje stroje! Są trochę eleganckie i na luzie. Myślę, że elektryczne niebieskie pledy są szczególnie woltastyczne.

-przyjaciele: Draculaura, Clawdeen, Jackson
-przyjaciele: Draculaura, Clawdeen, Jackson,  Catty, Lagoona, Abbey, Spectra, Venus
-dziwaczna cecha: Czasami moje szwy luzują się w najmniej odpowiednim momencie. Jak wtedy, gdy odpadła mi ręka i wylądowała przed najbardziej przerażająco przystojnym chłopakiem w szkole. Prawie padłam trupem.
-dziwaczna cecha:Czasami moje szwy są luźne, a moje kończyny mają tak jakby własny mózg. Kiedy oferuje swoją pomocną dłoń, nie zdziw się, że mówię to dosłownie.

Clawdeen
-przyjaciele: Draculaura, Frankie, Jinafire, Skelita
-przyjaciele: Draculaura, Frankie, Jinafire, Skelita, Lagoona, Catty
-dziwaczna cecha: Moje włosy można by pokazywać w reklamie szamponu… Te na nogach też. Depilacja i golenie to zdecydowanie praca na pełny etat, ale to i tak niska cena, jaką płace za bycie straszliwie fantastyczną.
-dziwna wada: Moje włosy rosną barrrdzo szybko, więc mogę zmienić swój wygląd, gdy mam zmiany nastoju… co przepada na każdy cykl księżycowy.
Cleo
-wiek:5843 (lub coś koło tego)
-wiek 3357 (plus minus kilka lat)
-przyjaciele: Frankie, Clawdeen, Ghoulia, Deuce
-przyjaciele: Frankie, Clawdeen, Ghoulia, Deuce, Lagoona, Abbey, Toralei,
Lagoona
-przyjaciele: Draculaura, Frankie, Clawdeen, Ghoulia, Cleo, Deuce, Abbey, 
-przyjaciele: Draculaura, Frankie, Clawdeen, Ghoulia, Cleo, Deuce, Abbey, Rochelle

-dziwaczna cecha: brak wzmianki o tym że chlor zmienia jej kolor włosów na niebieski
Ghoulia

 Brak jej na liście głównych straszyciółek, ale wciąż jest na liście postaci!

Ogólnie zmiany w bio nie są aż ta duże z wyjątkiem tych wieków (choć u Frankie zmienili na lepszy bo w końcu ile można mieć 16 dni!).  W wyglądzie zmieniły się arty.

Co wy o tym sądzicie? Podobają wam się zmiany?

Do następnego! Kocham was! Pa!

Komentarze

  1. No sorry, to było straszne wyzwanie, ale jestem z ciebie mega dumny, kawał dobrej roboty odwaliłeś :'3 Gratuluję xD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz