Translate

Reklama Monster High Minis!

Witajcie.

Już kilka razy na tym blogu przeze mnie i Matthew poruszany był temat Monster Minis. Widzieliśmy już zdjęcia promocyjne, oficjalne arty, a teraz twórcy zaszczycili nas jeszcze reklamą.


Właściwie trudno to nazwać reklamą, bo filmik jest animacją, a nie tak jak dotychczas w reklamach, w których pokazywano produkty na żywo, często podczas zabawy fanek.
Nie powiem, nie mało się uśmiałem oglądając skaczące figurki. Niestety, dla mnie reklama to niewypał. Jako filmik promujący w internecie - może się sprawdzić, lecz nie nada się na większą skalę. Nic nie jest tu realne, pomysł z ułożeniem trumienek i samodzielnym układaniem się minisów może i był ciekawy, ale gdyby to było naturalne... A co najlepsze mi się wydało, to tło muzyczne! Jak ja dawno słyszałem pierwszy hymn Monster High. :D Ech, sam nie wiem co mam o tym sądzić.

Co wy sądzicie o reklamie? Zachęca, czy przedstawia w złym świetle figurki?


Komentarze