Translate

Prezentacja zestawu Winter Sparklizer

Witajcie

Oficjalny kanał Ever After High na youtube wypuścił filmik, w którym to jedna z młodszych fanek prezentuje działanie jednego z najnowszych zestawów promujących film 'Epic Winter'.
Mówa tu oczywiście o zestawie 'Sparklizer'.


Miło ze strony twórców, że wypuszczają instruktażowy filmik dla fanów, którzy rozważają zakup, a nie wiedzą, czego się spodziewać.
Tak jak się spodziewałem, aby nasza lalka stała się błyszcząca wystarczy wykonać kilka prostych kroków. Po pierwsze, musimy zrobić drobne kleksy z kleju dołączonego do zestawu w miejscach, w których następnie przyklejamy naklejki z dwóch dostępnych zestawów. Tak przygotowaną lalkę wkładamy do urządzenia. W szufladkę u dołu wsypujemy odrobinę brokatu, zamykamy i naciskamy przycisk wyżej. W ten sposób brokat wypełnia komorę i ozdabia lalkę. 
 Koniec o teorii, przejdźmy do oceny efektów. Kiedy ta mała śliczna dziewczynka pokazywała kolejne etapy liczyłem na ogromne zaskoczenie. Przeżyłem je, ale nie w pozytywnym znaczeniu. Wyciągnięta lalka była oblepiona brokatem wszędzie, nie tylko w miejscach, które miały specjalną śliską powierzchnię. Nie wygląda to estetycznie, a do tego przysporzy ogrom kłopotów przy sprzątaniu! Z drugiej strony, dziewczynka pokazała, że można dekorować brokatem wszystkie akcesoria w zestawie, a nawet przedmioty spoza zestawu np. okulary! Rzeczywiście to mogłoby się przydać.

Co sądzicie o zestawie? Zamierzacie go kupić?


Komentarze

  1. Haha. Jakby z jakiejś dyskoteki wyszła xD ahha. Nie mogę XD a ta dziewczynka jest taka śmieszna xD PRESS THE BUTTON.
    Jaaa a ile dodatków xD ja to bym chciała tą maszynę tylko taki rozmiar żebym ja tam weszła xD
    -zeldina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dla ciebie smutne informacje... Mattel nie planuje wyprodukowania dużej maszynki dla ludzi. xD

      Usuń

Prześlij komentarz