Translate

'The Finale!' - The Lost Movie

Witajcie

Na oficjalnym kanale MH pojawił się kilka godzin temu odcinek serii 'The Lost Movie'. 
Nosi on tytuł 'The Finale!' i aż trudno uwierzyć, ale... jest ostatni!
Zapraszam do oglądania!


Jestem zaskoczony tym, że seria TLM się skończyła.
Ostatni odcinek pokazuje tylko fragment, w którym to grupa dziewczyn, które są w szkole przychodzą do gabinetu dyrektorki i odkrywają, że tajemnicza postacią jest 'Zła Królowa'.
Po krótkiej rozmowie wszystkie robią 'poof poof' i znikają. Tak właśnie kończy się seria odcinkowa The Lost Movie. Co to może znaczyć? Muszę przyznać, ze filmiki podobały mi się ostatnio coraz bardziej, a na ich koniec mam kilka przypuszczalnych powodów. W USA wielkimi krokami zbliża się rok szkolny. Myślę, że twórcy na kilka tygodni zaprzestaną dodawania filmików, bo pod koniec sierpnia/ we wrześniu mogą pojawić się nowe odcinki z nowym stylem animacji. Urwanie okazji daje mi również nadzieję na to, że jednak film zostanie zrealizowany, a to, co pokazali nam dotychczas jest tylko wstępem lub nawet jakimś nieudanym pomysłem, który później zmodyfikują. Bardzo bym chciał, aby to jednak były tylko próby, aby sprawdzić reakcję fanów, a wielka niespodzianka dopiero się szykuje. Oby!?

Oglądaliście odcinek? Podobał wam się? Co sądzicie o takim zakończeniu?


Komentarze