Translate

Ghoul For the Summer z Cleo!+zmiana twarzy Abbey

Hello, It's me! 
Dziś opublikowano kolejny stopmotion z serii Ghouls For the Summer o tytule "Traveling the World with Cleo de Nile"! 
Cleo zwiedza świat za pomocą  amuletu (który fajnie im wyszedł xD). W pewnym momencie amulet zaczyna źle działać. Lalka ubrana jest w strój z WTMH. Cała historyjka bardzo mi się spodobała. Nawet bym powiedział, że to najlepszy odcinek tej serii. 

Kolejną nowinką jest zdjęcie porównanie starszej i nowej wersji Abbey.
Dawniej córka potwora śniegu miała (jak dla mnie) ładniejsze oczy. Te nowe są za duże i nie pasują mi do niej. W ustach jest na odwrót teraz są mniejsze, a kiedyś były większe. Podoba mi się motyw śneżynek w oku. Ogólnie mówiąc starsza twarz wyglądała lepiej, choć nowa nie jest najgorsza.

A co wy sądzicie na temat filmiku? Podoba wam się taka Abbey?

Do następnego! Kocham was! Pa!

Komentarze

  1. Chyba najlepszy odcinek w tej serii. Zaczęłam się śmiać jak Cleo uciekała przed biegnącym stadem xD

    -zeldina

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz