Translate

Nowości w Toys"R"Us



Hell, It's me! 
Jeden fan zrobił zdjęcia nowych asortymentów z Monster High jakie znalazł w Toys"R"Us! 

Można już kupić zestaw Cleo z serii Scream&Sugar Cafe Playset, który na tle innych kawiarenek jest monotonny. Widać, że na jednym krześle jest art Nefery z S&S. Ogólnie lalka która dołączona została do zestawu podoba mi się jeszcze bardziej, a to za sprawą pełnej artykulacji! Na zdjęciach promocyjnych jej nie posiadała. 


Kolejne zdjęcia przedstawiają lalki z WTMH, które nowością nie są mimo to pokaże wam ich fotki, bo na obu widać różnice między lalkami. Draculaura i Frankie są sprzedawane w większych opakowaniach z większą ilością masek, natomiast Cleo, Lagoona i Clawdeen mają tylko jedną maskę więc są w węższych pudłach. Nie wiem jak dla was ale dla mnie to duże zaskoczenie bo się im specjalnie nie przyglądałem. 


Ostatnie zdjęcię przedstawiają playset z lalką Draculaury. Nawet fajny. Mi osobiście podoba się ten stojak na telefon, który by mi się przydał ale nie kupie tego zestawu dla stojaka. xD


Co wy sądzicie o zestawach i lalkach? Podoba wam się któryś? Jaki byście chcieli? 
Do następnego! Kocham was! Pa!

Komentarze