Translate

Zdjęcia lalek Cleo, porównanie filmowej Clawdeen i dwa nowe zdjęcia Shriek Wrecked!

Hello, It's me!
W tym poście pokaże wam kilka monsterkowych nowinek, które są tak malutkie, że umieszczę je w jednym poście.

Jeden z fanów nabył dwie nowe Cleo i zrobił im zdjęcie.
Po naszej lewej mamy lalkę z serii niskobudżetowej (inaczej zwanej How Do You Boo), a po prawej z serii Ghoul's Beast Pet. Jak dla mnie Cleo jest jedną z niewielu lalek po zmianie twarzy która mi się podoba. Na zdjęciu widać jej dwa zwierzaki. Wiem, że wielu fanom nie podoba się ten kocur i że "zajął miejsce Hissette". Ja żałuje, że niema w zestawie jeszcze sześciu kotów, bo w książkach Lisi Harrison mumia posiadała ich aż siedem sztuk.

Znalazłem też porównanie Clawdeen z nowej i starej wersji animacji.
Panna Wolf to najtragiczniejsza zmiana! Nie tylko w animacji ale także jej nowe lalki są z twarzy okropne. Wracając do zdjęcia, widać na nim, że wilkołaczka wygląda jak dziewczynka która chodzi do klas IV-VI! Brak słów, ręce opadają i myślałem przez prawie 15 minut co napisać dalej. Zostawie to bez dalszego komentarza...Aż chce się płakać!!!

Pojawiły się kolejne zdjęcia promujące serię Shriek Wrecked.
 
Pisałem o fotografiach promocyjnych tych lalek tu i tu. Te fotki są równie ładne co tamte. Razem przedstawiają one krótką historyjkę w której upiorki (i Gill) szukały skarbu. 

Co wy sądzicie o lalkach  Cleo i czy chcielibyście jakąś? Komu zmiana wyglądu Clawdeen się podoba? Jak widzą się wam zdjęcia serii SW i czy macie zamiar nabyć jakąś lalkę z owej serii?

Do następnego! Kocham was! Pa!



EDIT!:
Nie mogło zabraknąć zdjęcia pary!

Komentarze

  1. Moja ukochana Clawdeen.. Tak ją zniszczyli. Rozpacz. �� była taka z pazurem, inspirowała mnie od 5 lat, a teraz wygląda jak dziecko z podstawówki! Koszmar!

    -zeldina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Clawdeen nadal trochę ma pazura :3 Przynajmniej w trailerze w scenie z tańcem...

      Usuń

Prześlij komentarz