Translate

'Did I Just Lose My Vampire Abilities?' - The Lost Movie

Witajcie.

Oficjalny kanał Monster High na youtube przyzwyczaił mnie do tego, że filmiki z serii 'Ghoul for the Summer' oraz 'The Lost Movie' pojawiają się w piątkowe popołudnia. Tym razem zrobił małą niespodziankę - udostępnił je w czwartkowe popołudnie. :D
GftS zajął się już Matthew, ja przejmuję pałeczkę i zajmę się tym drugim. 
Tytuł dzisiejszego odcinka nosi tytuł 'Did I Just Lose My Vampires Abilities?'


Tytuł od razu powiedział o co chodzi, gdyż prawie identyczny nosił poprzedni filmik.
Zaskoczyło mnie to, że w filmiku pojawiły się dalsze losy Draculuary, Raven i nowej przyjaciółki - Uny. Sądziłem, że zobaczymy, co stało się z Cleo i Apple.
Jednak wróciwszy, odcinek przynosi nam wiadomości o znajomości wampirki z Uną. Pojawiają się wspomnienia, w których postacie jako dzieci razem świetnie się dogadują, dopóki ta druga nie odnajduje księgi zawierającej opisy magicznych szkoł, w tym EAH. Książka bardzo wciągnęła, lecz Lala stwierdziła, że to strata czasu, wtedy Una po prostu zniknęła. I teraz mają kłopoty związane ze Złą Królową. Na końcu, chyba już tradycyjnie, dziewczyny odkrywają, że zamieniły sie umiejętnościami. Raven zmieniła się w nietoperza, a Draculaura zaczęła czarować. Co ciekawe, ten odcinek rzucił trochę światła na postać Uny, która teraz wydaje mi się być... jednorożcem! W dalszych planach widać jej ogon, w dodatku ma uszy odchodzące już przy żuchwie. I jeszcze imię - z angielskiego jednorożec to unicorn. Może tak być, że Una to imię powstałe z początka tego wyrazu.

Oglądaliście już odcinek? Co o nim sądzicie?


Komentarze

  1. Wiem, że to nieprofesjonalne ale nie lubię tych odcinków więc ostawiłem je dla cb. xD Poza tym nie oglądam tego i nie znam fabuły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cię z niczego nie zwalnia. Mogę nie lubić Frankie, ale o niej piszę, nie ma żadnych wyjątków.

      Usuń

Prześlij komentarz