Translate

Opowieść 'Welcome to Monster High'

Witajcie

W sieci pojawiły się dwie fotografie związane z 'Welcome to Monster High'. Wiele źródeł podaje, że może być to okładka opowieści związanej z animacją i grafika z tej opowieści.

 

Obrazek po lewej zdecydowanie przywodzi mi na myśl okładkę. I w sumie jest to dla mnie logiczne, bo o ile mnie pamięć nie myli, do tej pory każdy film miał swój odpowiednik w postaci zeszytu do projektowania z ciekawostkami z filmu, zdjęciami itd. Natomiast grafika po prawej może być 'wyrwana' z tej książeczki. Często spotyka się tam działy typu 'Meet the Ghouls', więc taka właśnie była pierwsza myśl jaka mi przyszła do głowy. 
Od strony wizualnej jestem bardzo zawiedziony. Ten styl kompletnie do mnie nie przemawia, nie chcę już żadnych zmian, a tym bardziej takich drastycznych. Upiorki na obu zdjęciach mają kanciaste i niepodobne twarze, a włosy, chociaż mają ładny kształt, przez cieniowania nie wyglądają interesująco. Irytuje mnie też hasło na przypuszczalnej okładce. 'Ghoul Power' tak bardzo nie pasuje teraz do MH. Dla mnie w żadnej upiorce nie ma tej siły, co kiedyś.

Co sądzicie o grafikach? Chcielibyście opowieść na podstawie filmu? 


Komentarze