Translate

Nowe lalki Monster High - seria 'Emoji'

Witajcie!


Do internetu wyciekło pewne zdjęcie, które przedstawia nową serię zapowiedzianą na jesień 2016!
Jest ona jedną z już wcześniej wspomnianych propozycji, które pojawiły się na amazon.com.
Mowa tu o niskobudżetowej serii 'Emoji'.

http://67.media.tumblr.com/7430713d721c3a8b1544c5ead4a39e14/tumblr_oaxi8pIlJo1s4wsauo1_400.jpg 

 W serii występują: Clawdeen, Lagoona, Frankie i Draculaura.
Upiorki charakteryzują się tym, że każda z nich ma sukienkę w żywe wzory i zawarte w nazwie emotki. Dodatkowo wyposażono je w jeden element ubioru. Clawdeen ma czapkę, Lagoona - kolczyki, Frankie - okulary, Draculaura - opaskę.
Lalki mają tylko 5 punktów artykulacji, gdyż pozbawione zostały ruchów łokci, nadgarstków i kolan. W dodatku mam nieodparte wrażenie, że buty są odlane razem z lalką.
Bardzo się cieszę, że widzę nowe lalki, zawsze w okresie pojawiania się ich jestem rozradowany. Niestety, tak jak myślałem, lalki są budżetówkami najniższego sortu. Jest mi z tego powodu przykro, bo lalki są bardzo ładne, ale tracą na wartości przez swoją sztywność i, być może, niezdejmowalne buty. Muszę przyznać, że najbardziej urzekła mnie Lagoona i Clawdeen, która ma świetną czapkę. 

Czy podobają wam się nowe lalki? Co sądzicie o pomyśle i wykonaniu? Która postać podoba wam się najbardziej?

 

Komentarze