Translate

Nowy asortyment od SHG

Witajcie

DC Super Hero Girls jest serią bardzo nagłaśnianą przez reklamy i często opisywaną w internecie przez portale informacyjne. Ostatnio jeden z takich portali opublikował post z okazji symbolicznej rocznicy funkcjonowania SHG. Przy okazji zgromadził zdjęcia mnóstwa nowych akcesoriów, w tym wiele graficznych prototypów.
_____________________________________

Zegarki:


Spinki do włosów:

 

Puzzle:


Ubrania:


Prototypy pościeli:


Buty:


Słuchawki:


Prototypy plecaków:


___________________________________

Sporo się tego uzbierało. Nie wiem jak popularność SHG, ale czy producenci nie przesadzają?
Mam wrażenie, że większość tych rzeczy może okazać się niewypałem, gdyż poza Stanami Zjednoczonymi, jak wiadomo, lalki, figurki i asortyment dopiero co pojawił się w sklepach.
Osobiście niektóre rzeczy zobaczyłbym z miłą chęcią. Zaintrygowały mnie zegarki, które rzeczywiście są praktyczne, a jednocześnie świetnie wyglądają. Pochwalić muszę też puzzle. Wszystkie tego typu planszowe gry to doskonałe rozwiązanie na wolny czas. W tym zestawie znajdzie się 48 elementów, nie jest to wiele. Sama ilustracja mnie zainteresowała, gdyż jest na niej oficjalny art Hawkgirl! Protypy pościeli są zbyt wzorzyste i dodano za dużo barw niepotrzebnych, na szczęście to tylko prototypy. Zapragnąłem słuchawek w stylu Batgirl, są doskonałym gadżetem i nie wyglądają typowo dziecięco, a to wielki plus. Plecaki z imitacją przebrań dziewczyn także mnie pozytywnie zaskoczyły, takie coś mogłoby się sprzedać, gdyby było z dobrych materiałów i cena nie wypalałaby oczu.

Co sądzicie o tak szerokim zakresie asortymentu SHG? Co wam się najbardziej podoba?


Komentarze