Translate

Reklama lalki Draculaury 'Ghoul to Bat'

Witajcie

Na razie jeszcze nie żegnamy się z tematem reklam, gdyż w Monster High także pojawił się nowy spot. Tym razem odchodzimy od tematu filmu, a swoje pięć minut dostaje Draculaura 'Ghoul to Bat'.


Mimo iż jest to tylko jedna, niezbyt bogata w dodatki lalka, to twórcom udało się o niej zrobić aż 20 sekundowy filmik! Oczywiście, większą część zajęła prezentacja mechanizmu. Bardzo się z tego powodu cieszę, gdyż  jak już wspominałem, trzeba pokazywać fanom jak działają niektóre lalki, bo czasami coś, co wydaje się fantastyczne, może okazać się klapą. Lub odwrotnie, tak jak jest na przykład tutaj. Ja jestem mile zaskoczony tym, jak wygląda przemiana i fakt, że można imitowa trzepotanie skrzydłami! Sądziłem, że mechanizm się 'blokuje' i możemy skrzydła tylko rozkładać i składać, a tu proszę! Poza tym bardzo się cieszę z powrotu do specjalnych piosenek, które brzmią jak te z początków, a także podoba mi się sceneria do reklamy, która imituje sceny z filmu 'Welcome to Monster High'.

Co sądzicie o reklamie? Zachęciła was do kupna lalki?


Komentarze

  1. Wielki plus że reklama jest w starym stylu <3

    -zeldina

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy pierwszy raz zobaczyłam tę lalkę pomyślałam - bleeee... Po obejrzeniu tej reklamy stwierdzam, że laka jest warta uwagi :) Może nie jest to szczyt piękności i ilość detali naprawdę nie powala - to całość prezentuje się nawet, nawet :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze jej zdjęcia nie były zachęcające. Dla mnie był to szok patrzeć na wróżkę w MH. Teraz po przyzwyczajeniu się do widoku ogromnych oczu i docenieniu pełnej artykulacji... rzeczywiście coś w niej jest ;D

      Usuń

Prześlij komentarz