Translate

'Bohater miesiąca: Fost' - nowy odcinek SHG

Witajcie

Kanał SHG na youtube kolejny raz mnie zaskoczył i dodał nowy odcinek nieplanowo. Jest to znany nam już odcinek 'Hero of the Year: Frost', który mogliśmy oglądać w wersji rosyjskiej, dzięki przeciekowi na tamtejszej stronie internetowej.
Po raz pierwszy mogę dodać odcinek w wersji angielskiej, jak i polskiej. Nareszcie narodowe tempo odcinków dorównało amerykańskiemu.



Opis oryginalny: Whether it's fighting super villains or solving complex chemistry equations, Frost always keeps her cool. See her in action as Hero of the Month!
Opis polski: Czy chodzi o walkę ze złoczyńcami, czy o równania chemiczne, Frost zawsze podchodzi do sprawy na chłodno. Zobacz ją w akcji jako Bohaterkę miesiąca!

Jak już wspominałem, odcinek już widzieliśmy. Jednak teraz sprawdziłem, czy dobrze zrozumiałem wszystko w języku rosyjskim. Różnie to było, ale sens jest ten sam. :D
Bardzo się cieszę, że nareszcie skończyliśmy serię Hero of the Year z głównymi postaciami, a przechodzimy do tych mniej znanych. Myślę, że to znacznie przybliży nam charaktery i zdolności niektórych boahterek, bo taka Frost rzadko miała swoją rolę w odcinkach. A teraz, jednym filmikiem, dowiadujemy się o niej więcej niż w ciągu tych całych dwóch sezonów. Mroźną dziewczynę z odcinka bardzo polubiłem. Myślę, że częściej warto zwracać na nią uwagę. Teraz zagadka! Kto będzie bohaterem października? Może Hawkgirl?

Co sądzicie o odcinku? Polubiliście postać Frost?


Komentarze