Translate

'Clawdeen' | Meet the Ghouls

Witajcie

Piątkowy wieczór, to idealna pora na pojawienie się nowego odcinka Monster High z serii 'Meet the Ghouls'. Tym razem w filmiku przedstawia nam się Clawdeen.


Clawdeen w nowej wersji odcinkowej przeszła drobną wizerunkową przemianą i zmianę charakteru.
Może zacznę od zachowań wilkołaczki. Wcześniej, dla mnie, upiorka była bardzo neutralna. Nigdy nie miała odgórnie narzuconych swoich pasji, czy też zachowań. Czasem była dobrą przyjaciółką, czasem wredną rywalką. W nowej wersji jest potulna jak baranek. :D Skupiono się głównie na talencie modnisi Clawdeen i połowa odcinka opowiada głównie o projektowaniu. 
Często też będzie chyba powtarzany temat jej futro, z którymi kiedyś dziewczyna miała problemy, a teraz radzi sobie z nimi i zapuszcza je na nadgarstkach i łydkach. 
Wygląd nie przypada mi w ogóle do gustu. Kwadratowe głowy wprawiają mnie w mdłości, a jej nowa burza loków dla mnie nie dorównuje starej fryzurze. W animacji w odcinku, oprócz kilku wad z poprzednich odcinków, nie podobała mi się też rysunkowo historia Clawdeen, która przez nieudany styl stopmotion bardzo źle działała na mój wzrok.

Co sądzicie o odcinku? Spodobała wam się historia Clawdeen?


Komentarze