Translate

'Archery' - nowe lalki EAH

Witajcie


Wszystko idzie zgodnie z zapowiedziami z lipca, które pojawiły się na amazon.com.
Kolejną serią, której zdjęcia promocyjne pojawiły się w sieci są lalki 'Archery', czyli trzy wątpliwych umiejętności łuczniczki z Ever After High.

Ashlynn

 

 Rosabella

 
 

 Bunny

 

Seria dostała miano budżetowej, chociaż brakuje jej tylko artykulacji w nadgarstkach. Jak ja bym chciał tylko takie budżetówki...
Lalki charakteryzują się tym, że mają proste sukienki z napierśnikami i odlewanymi rajstopami, a w zestawie znajdziemy łuk z przymocowaną do niego strzałą. Muszę przyznać, że seria z wyglądu jest bardzo przyzwoita. Ten brak ruchów nadgarstków mi nie przeszkadza. Za to da się zauważyć, że EAH ma ogromne parcie na malowane rajstopy z tłoczonymi wzorami. Trochę to niepraktyczne, ale niech już twórcom będzie. :D Bardzo podobają mi się ich akcesoria. Odlewy butów i ozdób przy szyi są tak szczegółowe! Aż dziwne, że mattel się oto postarał. Przeszkadza mi, że w zestawie jest łuk tylko z jedną strzałą! W dodatku są do siebie przymocowane na stałe. Dlatego seria wydaje mi się pusta. Jedna strzała łuczniczki nie czyni.

Co sądzicie o serii 'Archery'? Która postać podoba wam się najbardziej?


Komentarze