Translate

Nowe akcesoria SHG w sklepach

Witajcie

Niedawno w niektórych sieciach sklepów za granicą, fani odnaleźli nowe produkty z serii SHG. Tym razem są to dodatki superbohaterki.

https://pbs.twimg.com/media/CrYad81WgAA5PEk.jpg 
Na półkach sklepowych znajdziemy szkicownik, zestawy do paznokci, błyszczące bransolety do kolorowania i sukienki inspirowane superbohaterkami. Myślę, że twórcy wpadają na coraz ciekawsze pomysły, i nie wiem czego mam się spodziewać za rok. :D Myślę, że małym dziewczynkom takie przebieranki bardzo się podobają, dlatego bardzo mi się podoba taka promocja. 

Co sądzicie o akcesoriach? Podoba wam się rozszerzanie asortymentu SHG?


Komentarze

  1. Jakbym sobie takie paznokcie zrobiła to moje koleżanki by padły z wrażenia i odpadły by im te żelowe co mają xD

    -zeldina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XDDDDD Hybrydy to już żenada lol swag yolo, teraz tylko paznokcie SHG xDD

      Usuń
    2. Właśnie tak by było. Wyznaczam nowe trendy. Jestem diwa szkoły. Uwielbiajcie mnie B)

      -zeldina

      Usuń
    3. Chociaż znając moje koleżanki one by się zachwycały xD gorzej z młodszymi klasami które nas nienawidzą. XD

      -zeldina

      Usuń

Prześlij komentarz