Translate

'Lagoona' | Meet the Ghouls

Witajcie

Piątkowy wieczór. To doskonała pora na pojawienie się kolejnego odcinka z serii MH 'Meet the Ghouls'. Tym razem, w krótkim filmiku przedstawia się Lagoona.


Lagoona, podobnie jak Cleo przeszła jedną z największych zmian wizerunkowych i tak jak Frankie - największych zmian w charakterze. Zacznijmy od charakteru. Lagoona od początku daje nam się poznać jako doskonała atletka. Skupia się głownie na sporcie, na sporcie i na sporcie. Szkoda. Wolałem starą Lagoonę, która zażarcie broniła środowiska, ale potrafiła też bawić się z przyjaciółkami i być doskonałym wsparciem, skarbnicą mądrości. Nie negują jej nowego sportowego trybu, ale jestem wściekły, że odcinają się kompletnie starych historii. Powinni czerpać po częsci z tej, i z tej. 
Wygląd - tutaj mam bardzo rozchwiane opinie. Strój jest moim zdaniem świetny dla Lagoony, oczywiście wolałbym jej charakterystyczne klapki, zamiast butów sportowych, ale można je przyjąć. Włosy także mnie zachwyciły, o dziwo! Kształt mają cudowny, takie delikatne fale pasują upiorce. Jednak efekt psuje jak zwykle nieudane cieniowanie, oraz odstające od frontu niebieskie pasmo. Jak zwykle najgorzej wypada twarz, która jest nie do przyjęcia. To najgorsza pomyłka nowej odcinkowej animacji. Co oni jej zrobili z ustami? Bardzo luźno mówiąc, mam wrażenie, że oglądam nabotoksowaną celebrytkę. Poza samą postacią, wykonanie fali w tle i i sceny w szkole także mi się nie podoba. Może jest w tym nonszalancja, ale bez przesady, jest różnica między stylowym niedopracowaniem, a niedopracowaniem po prostu.

Co sądzicie o odcinku z Lagooną? Podobaa wam się jej wygląd? Co sądzicie o charakterze?


Komentarze

  1. Płaczę.
    Moja ukochana...
    Dlaczego oni tak wszystko zniszczyli.
    Proszę o odpowiedź.
    -zeldina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam już tego rebootu dosyć, ach...

      Usuń
    2. Niektóre lalki ładne... Ale reszta. NIE.
      Kochałam w mh to że upiorki były takie z pazurem! Dla których liczyła się przyjaźń i uczyły akceptacji. Mh zaczęło się jak miałam 13 lat i mi cały czas towarzyszyło. A teraz jak widzę co się stało.. Jeszcze ostatnio próbowałam zaakceptować te zmiany ale się niestety nie da.. Jak widzę, że Lagoona nie walczy o środowisko tylko sport najważniejszy. Clawdeen nosi przeokropne ubrania. Takie dzieciece i niedopasowane a odkąd ja zobaczyłam marzyłam o jej ubraniach by je posiadać. Moja królowa Cleo dalej jest taka jak była... Powiedzmy... Laura. Jeden plus za głos jaki ma teraz.. Ale brakuje mi jej plotkowania i tego jej wiecznego nawijania xD Zawsze mnie to rozśmieszło. Frankie.. Lubiłam jej niezdarność..ALE UBRANIA MAJA PRZEOKROPNE. MATKO NIE MOGĘ TYCH UBRAŃ NOWYCH NAPRAWDĘ. Pamiętam jak siedziałam i czekałam na nowe odcinki z potworniarskich mistrzostw.. Teraz wątpię że będę czekać na nowe odcinki. Beda skierowane do 5 latków. Gdzie reszta postaci.. Boję się co zrobią z moją ukochaną Robecca.. Jak w ogóle się pojawi.. Boję się o Abbey również bo w filmie jej nie ma a jest lalka. (dalej jestem teorii że ten potwór yeti to ona) aaa okropne!
      Jeszcze jedna rzecz. Przykro mi, ze upiorki straciły swoich ukochanych.. :(
      Oo nie wytrzymałam musiałam w końcu to napisać.


      -zeldina

      Usuń
    3. Masz totalną rację... Niszczą wszystko po kolei

      Usuń

Prześlij komentarz