Translate

Zdjęcie kolekcjonerskiej Abbey w opakowaniu

Witajcie!

Najwyraźniej gdzieś na świecie już można nabyć lalkę Abbey Bominable z serii Adult Collector, ponieważ w internecie pojawiły się jej pierwsze zdjęcia w opakowaniu u fana. Lalka jest przeznaczona dla dorosłych kolekcjonerów i według źródeł miała wyjść trochę później tego roku.

 


No i co tu dużo mówić... Wygląda świetnie. Pudełko, lalka, mała Shiver. Wydaje się, że wsystko pasuje, mimo iż niektórzy fani narzekają na 'przeciążenie' i nadmiar dekoracji. 
Ja osobiście, gdy przyjrzałem się zdjęciu, nabrałem podejrzeń, że to nie jest oryginalne wydanie. Właśnie to przeładowanie dekoracji, trochę niedokładne kontury obwódek i małego bałwanka w prawym dolnym rogu, a przede wszystkim stare logo MH pobudziły u mnie wątpliwości. 
Jeśli taka wersja okaże się prawdziwa, nie będę narzekał, ale sprawa loga męczy mnie, bo myślałem, że dla twórców po reboocie takie rzeczy są przekleństwem. 

Co sądzicie o lalce? Jak podoba wam się całokształt w pudełku?


Komentarze

  1. Na początku ta lalka strasznie mi się nie podobała, wszystko było z innej parady... Ale w tym genialnym pudełko świetnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz