Translate

Nowy zestaw Monster Family

Witajcie!

W sieci właśnie zadebiutowały zdjęcia kompletnie nowego zestawu MH z serii Monster Family!
Jest to Fangelica's Birthday Party, czyli urodzinowy dwupak Draculaury i jej młodszej siostry.

 
 Zdjęcie użytkownika Monster High Dolls.Zdjęcie użytkownika Monster High Dolls.
 
 
 
Szczerze powiem, że nie spodziewałem się tych dwóch pań. (Tak naprawdę szczerze, bez sarkazmu) Sądziłem, że seria Monster Family wzbogacać się będzie tylko o nowych członków rodzin kolejnych postaci, a nie o kolejne odsłony dobrze znanych lalek. Ale z drugiej strony, znowu szczerze, muszę przyznać, że zestaw jest bardzo ładny. Podoba mi się, ale tylko w tym estetycznym aspekcie, bo  kiedy spojrzy się na problematyczne wykonanie, czyli brak artykulacji, banalny krój sukienek, buty pożyczone od Apple White, (Aż trudno uwierzyć!) to od razu przypomina się człowiekowi, że jesteśmy w 2017 roku, a nie 2013. :'(
 
Co sądzicie o zestawie? Podoba wam się całokształt czy raczej jesteście znudzeni?
 
 

Komentarze

  1. Ja jak zobaczyłam ten zestaw, była naprawdę pozytywnie zaskoczona :) Myślałam że Fangelica będzie miała tylko jedną lalkę, a tu niespodzianka. Mimo tych sztywnych kończyn, zestaw moim zdaniem udany :D Ten dobór kolorów jest bardzo dobry, mamy róż, ale fiolety i czerń go dopełniają. Martwią mnie tylko te buty... Reszta jest jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz