Translate

Adventures of The Ghoul Squad | "Calling all Ghouls"

Witajcie!

Piątek 11 lutego 2017r przechodzi do historii uniwersum Monster High jako debiut nowej animowanej serii 'Adventures od the Ghouls Squad". Jest to pierwsza seria, w której użyta tak ciekawą animację. Zapraszam do oglądania.






W mojej opinii najbardziej chciałem podkreślić moje pozytywne nastawienie, mimo moich wcześniejszych komentarzy. 
Grafika nawet mnie do siebie przekonała. Nie jest tak źle. Może mówię to dlatego, że już powoli mi wszystko jedno, ale nie ukrywa, iż ją doceniam.
Kolejnym technicznym aspektem, który moim zdaniem poprawia jakość jest długość odcinka. 11 minut - to coś nowego. Do tej pory albo serwowano nam krótkie dwuminutowe bajki, które nie zdążyły się zacząć, a już się kończyły, albo ponadgodzinne seanse filmowe. W końcu coś po środku. Może dałoby się wykrzesać nawet więcej minut i puścić taką serię w telewizji. 
Fabuła też nie jest tragiczna. Poszukiwanie nowych potworów trochę już się przyjęło w nowej generacji MH. Poza tym moje odwieczne pytanie "Skąd wzięły się postacie z Monster Family" może nareszcie dostanie odpowiedź. Pomijając, że Fangelica okazała się księżniczką wampirzej rodziny, więc być może wcale rodziny naszych głównych bohaterek się nie powiększą.

Co wy sądzicie o serii? Podzielcie się koniecznie swoimi wrażeniami. 


Komentarze

  1. Ja jak najbardziej jestem na "tak". Dla mnie największym plusem jest czas trwania odcinka, bo w końcu jest coś konkretnego :] Kreska nie jest co prawda jakieś dzieło sztuki, ale na pewno jest lepsza niż koszmarne CGI dwóch ostatnich filmów, i w końcu mogę przerabiać moje lalki, np: uszyć Drace leginsy, zrobić fryzurę Clawdeen czy pomalować paznokcie Frankie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! Ciesze się, że nie jestem jedyny na "tak" :)

      Usuń
    2. Mam nadzieje że doczekamy się polskiej wersji, chociaż sama wiem że na razie nic na ten temat nie wiadomo... :c

      Usuń
    3. Szczerze to ostatnio mało przeglądam polskie strony i raczej skupiam się na oryginalnych wersjach. Tak właściwie to trudno powiedzieć, czy polska wersja będzie. Podobno już jest problem z ilością lalek w niektórych sklepach, a co mówić o odcinkach.

      Usuń
    4. Co o ilość lalek w sklepach to w mojej okolicy jest problem... Prawie nic nie ma. Ale to może dlatego że mieszkam w miejscu gdzie diabeł mówi "dobranoc". Całe szczęście że jest Allegro itd... A czas pokaże czy będzie po polsku :]

      Usuń

Prześlij komentarz