Translate

Adventures of The Ghoul Squad: "Island Ghouls"

Witajcie!

Mamy piątek. Oznacza to nowy odcinek Adventures of The Ghoul Squad.



Tym razem dziewczyny wybrały się na wyspę w poszukiwaniu nowego potwora.
Sadziłem, że będą szukać tylko postaci z Monster Family, a tymczasem do uniwersum Monster High wraca Gill! Bardzo się cieszę. Ciekawy jestem jak rozwinie się jego relacja z Lagooną, bo w końcu w starej generacji są dobrą parą. Po raz kolejny, mimo wielu negatywnych opinii fanów, chcę pochwalić animację. Jednak jest coś w niej, co coraz bardziej przyciąga. Ma kilka błędów, ale jest bardzo realistyczna. 

Co sądzicie o nowym odcinku? Podoba wam się cały pomysł, czy raczej jesteście przeciwni?


Komentarze

  1. Yeah! Wraca Gill! :D Też jestem ciekawa jak potoczą relację z Lagooną :) Super że wprowadzają starą postać, i to w szczególności chłopaka, bo w MH ich zdecydowanie brakuje w G2. Grafika jest fajna, a ten serial jest kolejnym powodem, dlaczego piątki są fajne :D Jestem ciekawa kogo zobaczymy w ten piątek. I też myślę że tej jesieni nie ma żadnego filmu z MH, dlatego że jest właśnie ten serial. Ale mi to nie przeszkadza, a pomysł chwalę bo jest fajna grafika, a i wprowadzają stare postacie jak w tym odcinku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno będzie niestety o jakikolwiek film z MH. Może coś z SHG ale też jakoś cicho. Najpewniejszą filmową opcją jest oczywiście Barbie :D

      Usuń

Prześlij komentarz