Translate

Witam!

Witajcie!

Oto jest blog, poświęcony słynnym seriom lalek wykreowanych przez firmę Mattel.
Uściślając, mówię tu o liniach: Monster High, Ever After High oraz DC Super Hero Girls.
Są to trzy odrębne fabuły, które łączy pewien element. Wszystkie to szkoły dla dzieci słynnych upiorów, postaci z bajek, a także superbohaterów komiksowych DC Comics.
Łączy je też to, że ich asortyment produkowany jest przez Mattela. 

Ten blog ma na celu łączenie wszystkich trzech serii i fandomów.
Na pewno znajdzie się kilka osób, które przepadają tylko za jedną z tych serii, a pozostałych nie kojarzą. Są też tacy, którzy interesują się dwiema lub nawet trzema opcjami.
Dlatego też tu, w miarę możliwości, zamierzam publikować najświeższe informacje i zdjęcia.
Przy czym chciałbym wyróżnić się na tle innych blogów informacyjnych.
Jeśli jesteście zażyci z blogami, znacie przykłady takich, o których chodzą legendy. Ja nie zamierzam zanudzać opisami lub ocenami. Chciałbym, aby był to blog informacyjno-dyskusyjny. Lecz w postach znajdą się same fakty, a opinie w komentarzach, do których bardzo zachęcam. :D

Może trochę o mnie...
Jestem Mat Nathaniel. Możecie mnie znać spod nicków: Derek Charming i Derek Blackwild.
Swoje blogerskie doświadczenie zdobywałem na wielu blogach, z którego, przyznam się szczerze, żadnego nie udało mi się utrzymać w należytym ładzie. Dlatego też, przybywam z nową formułą.

Tyle na początek, czekajcie na pierwsze wpisy.
Bardzo chciałbym też poznać wasze opinie w komentarzach. Podpowiedzcie, czy idę w dobrym kierunku, może jakieś wskazówki, pomysły.
Jestem otwarty.

Welcome on the blog about three doll series made by Mattel.
I will public many news from franchise: Monster High, Ever After High and DC Super Hero Girls.
I would like to make, that fans from all three lines join together here.
I've just started with this formula and I want to know your opinion in coments. Every advice is a lot to me.
Hope, you will wait for new posts.
See you soon. 

-Mat-

Komentarze