Translate

Więcej zdjęć Katany!

Hello, It's me!
Znalazłem jeszcze więcej zdjęć ekskluzywnej Katany. Chciałem zrobić edit ostatniego posta o niej ale było ich za dużo.





 Można się lepiej przyjrzeć opakowaniu, akcesoriom i samej lalce. Katana jest cudna ale to już pisałem post wcześniej. Wielkim i zarazem pozytywnym zaskoczeniem były akcesoria. Podobają mi się te wszystkie noże, sztylety, shurikeny, miecz itd.. Lalka ma nawet własną podstawkę. Jak dla mnie jedna z najlepszych tworów Mattela w historii.

A co wy sądzicie na temat tej lalki? Podoba wam się? Chcecie ją?

Matthew się żegna! Do następnego! Kocham was! Pa!

Komentarze

  1. Radziłbym sprawdzić źródła... Info nie jest takie nowe, podobnie jak poprzednie. Na razie przymknę oko, ale radzę sprawdzać, czy nowinka nie jest stara.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że jest stara ale nigdzie na polskim blogu o EAH o tym nie było.

      Usuń
  2. Może wiesz gdzie Katane w Polsce można kupić bo szukam wszędzie po necie i nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi Ci o tę lalkę, nie kupisz jej w sklepach w Polsce. Radziłbym poszukiwać w internecie za ogromne ceny, ewentualnie oczekiwać na jakiś konkurs, w którym można będzie ją zdobyć.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jak wyżej wspominałem, Katana nie jest dostępna w sklepach stacjonarnych. Radziłbym poszukiwać jej na ebayu, czy innych internetowych marketach. Ostrzegam jednak przed ogromnymi cenami...

      Usuń

Prześlij komentarz