Translate

Wielki powrót!

Witajcie z powrotem!

Postanowiłem po długiej przerwie powrócić do pisania tego bardzo dobrze prosperującego bloga.
Pomysł na umieszczenie wszystkich serii lalkowych Mattela na jednym blogu, wydawał mi się dobry, ale wiązał się z masą pracy. Teraz kontynuuję przygodę, dodając do zestawy jeszcze więcej matellowskich serii. Oprócz Monster High, Ever After High i DC Super Hero Girls, pod swoje skrzydła biorę też legendarną Barbie, świeże Enchantimals i nową linię lalek Worldwide Wrestling Superstars Dolls, ale też inne, które napotkają moje oczy.


Postanowiłem też, że nie będę tak żarliwie podążał za nowinkami. Skupię się raczej na tych ważniejszych i chciałbym też aby więcej było dyskusji, bo uważam, że o ważne, aby fani wymieniali się swoimi opiniami. Dlatego zachęcam wszystkich do komentowania. Możecie pisać nawet w obcych językach, poradzę sobie. :D

Życzcie mi wytrwałości i powodzenia!


Komentarze