Translate

Post organizacyjny

Witajcie!

Ojej, jak miło jest pisać po prawie dwumiesięcznej przerwie.
Szczególnie, że wybrałem tak szczególną datę, jak Halloween!  Waw, mam wyczucie. Taka ciekawostka: Dziś mija dokładnie 4 lata odkąd założyłem sobie konto na blogerze i zacząłem coś pisać!!! Jej!
Ale już koniec ze świętowaniem. Trzeba jakoś wyjaśnić całą sprawę z zatrzymaniem pracy bloga. Motywację do działania dały ostatnie komentarze, dziękuję za nie. 

Przyznam się szczerze, że nie jestem zadowolony z tego, że porzuciłem pisanie. Jednak od samego początku tego bloga wiedziałem, że przygoda z nim nie będzie długotrwała. Założyłem go specjalnie w wakacje, aby znaleźć sobie jakieś zajęcie. A co bardziej uczy systematyczności niż blogowanie? W dodatku jak sobie pomyślałem, że zgromadzę wszystkie trzy ukochane serie, czyli MH, EAH i SHG w jednym miejscu to aż mną nosiło. I trzeba przyznać, że mój pomysł nie był zły. Zdobyłem jakąś tam popularność, całość dobrze prosperowała. No i wtedy pojawiła się presja. Po głowie krążyła myśl, że blog jest tylko tymczasowy, a tutaj zaczyna się w zabójczo szybkim tempie rozwijać. No i postawiłem sobie warunek. Albo znajdę ekipę do pisania, albo koniec. Szukałem i szukałem. Już na początku września straciłem wiarę i tak właśnie powoli zwalniałem tempo, odszedłem. 

Odkąd zatrzymałem bloga, aż do teraz wszystko wokół pokazuje mi, jak duży błąd popełniłem. Mimo iż skończyłem, to ludzie nadal tu zaglądali. Fani z zagranicy szturmem ruszyli na fanpage i zaczęli go 'lajkować', co mnie szokuje do dziś. Twitter też odnotował aktywność, a statystyki bloga nie cichną. Nawet nie wiecie, jakie to jest miłe! 

Myślę, że historia nie jest skończona i ja nadal poszukuję osób, które zajęłyby się pisaniem!!!
Jakby ktoś, coś - piszcie tutaj! 
Jeśli macie jakieś pytania, to też piszcie tutaj! Ogólnie wszystko, co macie do napisania, możecie pisać pod tym postem! 


Komentarze

  1. MAT WRÓCIŁ <33

    chętnie bym ci pomogła,ale mam bardzo zakręcony rok.. matury i zawodowy więc niestety nie mogę Ci pomóc :( mam nadzieję,że znajdą się osoby z którymi utworzysz zgraną ekipę ! Powodzenia ! :D

    -zeldina

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz